Mitybos patarimai atostogaujantiems
Dauguma dabar atostogauja, o atostogaudami visiškai atsipalaiduoja ir mitybos racionas tampa nekoks... Netinkamas maistas atostogų metu gali sukelti skrandžio veiklos sutrikimus ir traukte traukti prie nesveikų maisto produktų. O vėliau atsiranda tingulys ir jūs atsiduriate užburtame rate. Jūs vis galvojate, kad reikia pradėti sveikai maitintis ir sportuoti, bet vis atrandate priežasčių, pasiteisinimų ir atidėliojate, kad nuo ryt ar po atostogų...
Taigi atostogų metu rinkitės gyvenamą vietą toliau nuo jūros, taip jūs būsite priversti daugiau pasivaikščioti. Taip pat galite ir tinkamai maitintis, juk niekas per prievartą jums į burną nieko neįdeda,tik jūs patys...
Tuomet vasarą mūsų racionas turi būti mažiau kaloringas nei žiemą, nes organizmas mažiau eikvoja energijos, tarkim kūnui sušildyti ir būtina gerti daugiau vandens, nes daug išprakaituojame.

Taigi pagrindiniai produktai kuriuos turite valgyti vasarą:
1. Įvairios sezoninės salotos
2. Uogos
3. Pomidorai
4. Varškė, kefyras (t.y liesi pieno produktai)
5. Žuvis ir jūros gėrybės
6. Riešutai
7. Česnakas
9. Aliejus (šalto spaudimo)
10. Avižiniai dribsniai (pusryčiams)
Ir kas be ko Vanduo ir dar kartą Vanduo...

Tad pasidėliokite iš šių produktų savo meniu dienai.

Kūno rengybos trenerė Ilona Miknienė